Hybriditunnit

Tanssikoulun kaikki tunnit siirtyvät hybriditunneiksi. Hybridi tarkoittaa, että oppilaita on sekä lähi, että etäopetuksessa. Koulumme kaikki yli 12- vuotiaiden tunnit ovat automaattisesti hybridi tunteina. Paikalla saa tämän hetkisen AVI.n ohjeistuksen mukaan olla max. 10 henkilöä, turvavälit noudattaen.

Alle 12- vuotiaiden tunnit jatkuvat normaalisti, mutta jos joku haluaa suorittaa myös alle 12- vuotiaiden tunnin etäopetuksena niin se on myös mahdollista. Sinun tarvitsee vain ilmoittaa siitä meille toimistoon toimisto@danceinc.fi tai riikka.tankka@danceinc.fi niin teemme kyseisestä tunnista myös hybriditunnin.

Kaikki tunnit järjestetään normaalisti lukujärjestyksen mukaan ja hybriditunneista saatte linkin sähköpostiin ennen tuntia. Linkki lähetetään ilmoittautumiskaavakkeessa olevaan sähköpostiosoitteeseen. Nyt on mahdollista osallistua tanssitunneille etänä olit sitten missä tahansa. Jos et ole jo koulumme oppilas tai haluat useammalle tunnille mukaan joilla vielä et ole käynyt niin ilmoittautua voit ilmoittautumiskaavakkeella. Laita lisätietoa kohtaan halusi osallistua mukaan tunnille etänä. Mukaan hybriditunneille voi ilmoittautua myös niin että olet välillä etäyhteydellä mukana ja välillä paikan päällä tanssimassa.

Olemme kuulleet toiveenne kontakti ja etäopetuksesta.

Teemme parhaamme, että olet harrastaessasi turvassa ja samaan aikaan pyrimme mahdollistamaan tanssin ilon ja harrastamisen jatkumisen. Noudatamme tanssikoululla uusimpia korona ohjeistuksia. Tanssitaan yhdessä iloinen mieli ja hyvä olo kehoon!

Tilanne vaatii meiltä kaikilta joustoa ja positiivista asennoitumista.

Tervetuloa koulumme tanssitunneille!

Tanssitunnit ajalle 8.-28.3.21 alle 12- vuotiaat

TANSSITUNNIT AJALLE 8.-28.3.2021

Toivottavasti kaikki olette pysyneet terveinä!

Tämänhetkisen tiedon valossa saamme järjestää opetusta alle 12-vuotiaille normaalisti lukujärjestyksen mukaan.

Tilanne vaatii meiltä kaikilta kuitenkin joustoa ja positiivista asennoitumista.

Let´s do this together!

OHJEISTUS PUKU- JA YLEISTILOISSA:

Tunneille tullaan vasta juuri ennen opetuksen alkua (5min) ja oleskelua puku- ja yleistiloissa vältetään. Mahdollisuuksien mukaan treenivaatteet laitetaan päälle jo kotona. Maski suositus on voimassa yli 12-vuotiaille tanssikoulun yleistiloissa ennen ja jälkeen tunnin. Muistetaan hyvä käsihygienia. Käsidesiä löytyy tanssikoulun joka studion vierestä, että käytäviltä. Tunneille voi tulla ainoastaan täysin terveenä.

Toivomme että tanssikoulun tiloihin tulee ainoastaan harrastaja itse, paitsi ihan pienimpien lasten (alle 6 v) osalta, jotka tarvitsevat vielä apua mm. pukemisessa. Tunnin ajaksi toivomme kuitenkin, että hakija ei odottaisi lastaan tanssikoulun tiloissa. Toisin sanottuna jos harrastaja kuljetetaan tanssikoululle toivomme, että kuljettaja ei tule tanssikoulun tiloihin. Toivomme myös, että ripeästä pukeutumisesta puhutaan jo etukäteen kotona, jotta ruuhkilta tiloissa vältytään.

Korona-aikana olemme tehostaneet siivousta tanssikoulun tiloissa.

Tanssitunnit ajalle 8.-28.3.2021 yli 12-vuotiaat

TANSSITUNNIT AJALLE 8.-28.3.2021

Toivottavasti kaikki olette pysyneet terveinä! Teemme parhaamme, että olet harrastaessasi turvassa ja samaan aikaan pyrimme mahdollistamaan tanssin ilon ja harrastamisen jatkumisen. Noudatamme tanssikoululla uusimpia korona ohjeistuksia.

Tämänhetkisen tiedon valossa saamme järjestää opetusta 10 hengelle yli 12-vuotiaiden osalta ja olemme kuunnelleet tarkasti mielipiteitänne ja toiveitanne lähi- ja etäopetukseen osallistumisesta.

Tilanne vaatii meiltä kaikilta joustoa ja positiivista asennoitumista.

Let´s do this together!

OHJEISTUS PUKU- JA YLEISTILOISSA:

Toivomme että tanssikoulun tiloihin tulee ainoastaan harrasta itse, paitsi ihan pienimpien lasten (alle 6 v) osalta, jotka tarvitsevat vielä apua mm. pukemisessa. Toisin sanottuna jos harrastaja kuljetetaan tanssikoululle toivomme, että kuljettaja ei tule tanssikoulun tiloihin. Toivomme myös, että ripeästä pukeutumisesta puhutaan jo etukäteen kotona, jotta ruuhkilta tiloissa vältytään.

OHJEITA ETÄOPETUKSEEN:

Kaikki ryhmät, joissa on yli 12-vuotiaita siirtyvät hybridi opetukseen. Tunnit järjestetään normaalisti lukujärjestyksen mukaan ja saatte linkin tunneista sähköpostiin ennen tuntia. Huolehdithan, että olet ladannut laitteellesi Zoom apin/ohjelman. Osa ryhmistä on jaettu A ja B ryhmiin ja heitä on ohjeistettu ryhmäjaoista, sekä vuoroista kontaktiopetuksessa erikseen.

Huom! Linkki lähetetään jokaiselle tunnille ilmoittautuneelle, jotta viimehetken poisjääminen kontakti opetuksesta mahdollistuu kuitenkin etänä. (Linkki lähetetään ilmoittautumiskaavakkeessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.)

Jos olet epävarma, kuinka oma tuntisi on järjestetty, ole yhteydessä suoraan viestillä, niin saat tiedon varmimmin. Kiitos!

Hybridi tarkoittaa, että olemme kuulleet toiveenne kontakti ja etäopetuksesta. Olemme tehneet parhaamme toiveiden toteuttamisesta säännösten rajoissa.

POISSAOLOT:

Tämän koronasulun aikana vanhojen tuntien hyvittäminen ei ole mahdollista, jotta saamme pidettyä ryhmäkoot pieninä ja vältämme kontakteja eri ryhmien välillä.

Korona-aikana olemme tehostaneet siivousta tanssikoulun tiloissa.

Yhteystiedot:

Meri Tankka 040-5693583, Riikka Tankka 040-5693582