Hae meille opettajaksi!

Haemme osaavaan ja kannustavaan työyhteisöömme uutta katutanssilajjien tanssinopettajaa kaudelle 2021-2022.

Haluatko mukaan iloiseen tiimiimme?

Tanssikoulu Tankan kulmakiviä ovat korkeatasoinen ja kattava opetustarjonta, elämyksellinen harrastaminen, tasokas esitystoiminta ja yhteisöllisyys. Haluamme välittää ajatusta ”olla tanssiessaan kuin kotonaan”. Arvojemme mukaista on luoda ilmapiiriltään turvallinen, avoin, myönteinen, rohkaiseva, harrastamiseen ilon kautta innostava oppimis- ja työympäristö korostaen tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta.

Koulussamme tarjoamme tanssin riemua ja korkeatasoista tanssinopetusta taiteen perusopetuksen yleisen ja laajan opetussuunnitelman mukaan kaiken ikäisille harrastajille sekä ammattilaisille.

Toivomme hakijalta tanssinopettajan tutkintoa tai useamman vuoden työkokemusta.

Jos olet innostava, luova, energinen, persoonallinen ja omaat halun jakaa tieto-taitoasi eteenpäin oppilaille. Niin olet juuri kaipaamamme henkilö tähän työhön.

Odotamme innolla juuri sinua iloiseen, avoimeen ja energiseen työyhteisöömme!

Olethan mahdollisimman pian yhteydessä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja cv.si viimeistään 30.4.2021 osoitteeseen riikka.tankka@danceinc.fi.

Palkkaus on TES:in mukainen (tanssinopettaja)

Hybridiopetus!

Hei kaikki ja ihanaa kevään alkua!

Tanssit jatkuvat normaalin lukujärjestyksen mukaan salissa, jeeii!!

Jos kuitenkin haluat jatkaa tanssimista kotoa käsin etäyhteydellä on tämä myös mahdollista. Silloin sinun tulee pyytää opettajaltasi erikseen linkki haluamallesi tunnille. Muista pyytää linkki kirjallisena esim. sähköpostilla tarpeeksi ajoissa, jotta meillä on mahdollisuus tehdä tarvittavat säädökset ja linkkien lähetykset.

Nähdään tunneilla ja iloa kevääseen!