Tiedote tuntien aloituksesta ennen 2003 vuotta syntyneille!

HYVÄT TANSSINHARRASTAJAT

Lounais-Suomen AVI on linjannut uudet määräyksensä niin, että harrastustoimintaa saavat jatkaa 2003 vuonna syntyneet ja sitä nuoremmat tanssijat. Näin ollen aloitamme aikuisten tunnit normaalilukujärjestyksen mukaan lauantaina 29.1.2022. Olisimme niin mielellämme nähneet teidät kaikki tanssimassa, mutta jaksetaan vielä hetki.

Ma 17.1.2022 alkaen lisä tunnit, jotka aloitetaan jo alkaneiden tuntien lisäksi, ovat:

Perjantaisin pidettävä Meri Tankan klo. 16-17 Teatteritanssi jazz lyricall tunti, johon voivat osallistua kaikki 2003 tai myöhemmin syntyneet perjantain ja keskiviikon teatteritanssituntien oppilaat tai muiden tuntien opiskelijoita. Toivoisimme että, laitat sähköpostilla tiedon, osallistutko tunnille (toimisto@danceinc.fi).

Lisäksi Kati Aallon perjantain Nykytanssi jatko Ek-Q T/A klo. 18-19.30.

Poikkeusoloista johtuen tarjoamme kaikille halukkaille mahdollisuuden osallistua etätunnille 5 € kerta maksulla. Tunnille tulee ilmoittautua etukäteen, jotta opettaja ehtii lähettää linkit etäopetusta varten. Toivoisimme että kaikki halukkaat yli 18-vuotiaat koulumme oppilaat ilmoittaisivat sähköpostilla mille kaikille etätunneille olisi halukas osallistumaan, jotta saamme tiedon, onko kyseinen tunti täyttynyt. Toivomme pikaiset vastaukset toimisto@danceinc.fi .  Kiitos paljon!

Alkavat etätunnit ma 17.1.2022 alkaen:

(Tunnit pidetään, jos osallistujia tarpeeksi)

Ma klo. 17.15-18 Barre op. Meri Tankka

To klo. 18.30-19.30 Kuntotunti op. Kati Aalto

Su klo. 18.30-19.45 Aikuisbaletti op. Riku Lehtopolku

Su klo. 19.45-20.30 Syvävenytys kehonhuolto op. Riku Lehtopolku

Etätunnit jatkuvat perjantaihin 28.1.2022 asti mikäli muutosta määräyksiin ei tule ja tunneille on osallistujia. Etätunneille on mahdollista ottaa osaa, vaikka laji olisi uusikin. Tunnit on suunniteltu niin että sarjat on mahdollista tehdä kotioloissa.

Huom! Sinun on mahdollisuus tilata myös yksityistunteja.

Toivottavasti pian saamme tunnit käyntiin normaalisti, pysytään positiivisina!

Ystävällisin terveisin Tanssikoulu Tankan henkilökunta