Mukaan Satakunnan Urheiluakatemiaan tanssilinjalle

Heissan!

Ensi helmikuussa tanssikoulumme starttaa urheiluvalmennuksen lukio ja ammattilisen koulun opiskelijoille. Tanssilinjalle voit hakea tämän linkin kautta ja mahdollisuuttasi hakea akatemia urheilijaksi!

Tämä alkaa helmikuussa kun peruskouluissa alkaa jakso 4: 7.2.2024 alkaen.

Hakemus tulee tehdä kyseisen linkin kautta missä sitten tapahtuu valinnat.

”Satakunnan Urheiluakatemia toimii opiskelevien urheilijoiden laadukkaan valmentautumisen tukena Satakunnassa yhteistyössä alueen oppilaitosten, seurojen ja valmentajien kanssa. Urheiluakatemia auttaa urheilijoita opiskelun ja urheilun yhdistämisessä.

Varmistamme yhdessä, että urheilijoilla on kansainvälisen vertailun kestävä päivittäisvalmennus ja toimintaympäristö. Näin lahjakkaat nuoret voivat saavuttaa oman potentiaalinsa urheilussa ja kansainvälisesti menestyviä urheilijoita ja joukkueita on enemmän. Toimintamme on eettisesti kestävää ja omalta osaltamme varmistamme, että urheilijan koulutus ja siviiliuraan valmistautuminen hoidetaan vastuullisesti ja suunnitelmallisesti.”

Lisätietoja saa hiukan lähempänä mutta ensimmäinen askel on se että täytät hekemuksen ja pyrit akatemia urheilijaksi tanssilinjalle!

Tsemppiä ja tervetuloa!