Tanssitunnit ajalle 8.-28.3.21 alle 12- vuotiaat

TANSSITUNNIT AJALLE 8.-28.3.2021

Toivottavasti kaikki olette pysyneet terveinä!

Teemme parhaamme, että olet harrastaessasi turvassa ja samaan aikaan pyrimme mahdollistamaan tanssin ilon ja harrastamisen jatkumisen. Noudatamme tanssikoululla uusimpia korona ohjeistuksia.

Tämänhetkisen tiedon valossa saamme järjestää opetusta alle 12-vuotiaille normaalisti lukujärjestyksen mukaan.

Tilanne vaatii meiltä kaikilta kuitenkin joustoa ja positiivista asennoitumista.

Let´s do this together!

OHJEISTUS PUKU- JA YLEISTILOISSA:

Tunneille tullaan vasta juuri ennen opetuksen alkua (5min) ja oleskelua puku- ja yleistiloissa vältetään. Mahdollisuuksien mukaan treenivaatteet laitetaan päälle jo kotona. Maski suositus on voimassa yli 12-vuotiaille tanssikoulun yleistiloissa ennen ja jälkeen tunnin. Muistetaan hyvä käsihygienia. Käsidesiä löytyy tanssikoulun joka studion vierestä, että käytäviltä. Tunneille voi tulla ainoastaan täysin terveenä.

Toivomme että tanssikoulun tiloihin tulee ainoastaan harrastaja itse, paitsi ihan pienimpien lasten (alle 6 v) osalta, jotka tarvitsevat vielä apua mm. pukemisessa. Tunnin ajaksi toivomme kuitenkin, että hakija ei odottaisi lastaan tanssikoulun tiloissa. Toisin sanottuna jos harrastaja kuljetetaan tanssikoululle toivomme, että kuljettaja ei tule tanssikoulun tiloihin. Toivomme myös, että ripeästä pukeutumisesta puhutaan jo etukäteen kotona, jotta ruuhkilta tiloissa vältytään.

Korona-aikana olemme tehostaneet siivousta tanssikoulun tiloissa.