Poikkeustila Korona-viirus 13.3-13.5.2020

Toimitamme Suomessa vallitsevan poikkeustilan takia harjoitteita oppilaillemme verkon välityksellä.

Kun Tanssikoulu Tankka siirtyi meille yrityskaupassa ja muotoillessamme ensimmäistä toimintaesitettämme, niin pohdimme, mitä tanssikoulu ja tanssi merkitsevät meille. Huomasimme Tanssikoulun olleen meille lapsuudesta asti kuin toinen koti. Tuntui oikealta korostaa tätä puolta niin sisustuksessa kuin kaikessa muussakin ja siitä syntyi slogan: ”Olla tanssiessaan kuin kotonaan.”

No, nyt on koittanut aika, jolloin se on totta hyvin konkreettisella tasolla. Hallituksen linjaukset koronaviruksen nopean etenemisen estämiseksi ovat sulkeneet meidät kaikki koteihimme. Muotoilemalla hieman slogania (jättämällä siitä kuin-sanan pois) saamme siitä tilanteeseen ehkä vieläkin sopivamman: ”Olla tanssiessaan kotonaan.”

Lähettämme linkin, josta pääset käsiksi etäopetusvideoihin ja -materiaaleihin, joiden avulla voit pitää kropan ja mielen liikkeessä. Tuotamme lisää oppimateriaalia linkin taakse myös jatkossa.

Videoita testaillessamme huomaa, kuinka tanssi on yhteisöllistä. Siitä syntyikin idea, että haluaisimme nähdä teidän videoitanne etätehtävien toteutuksista tai muista luovista tanssihetkistä kodeissanne. Tarkoituksenamme olisi jakaa niitä videoita ja tanssin riemua somessa.

Toukokuun lopulla palkitsemme kolme parasta videota tanssikursseilla.

Tehdään tästä yhdessä helpommin kestettävää ja pysytään terveinä!

PS. jos päivität itse somessa videoita tägää tanssikoulu mukaan 😊