TERVETULOA KAUDELLE 2020-2021

Tanssikoulun 42. toimintakausi alkaa maanantaina 10.8.2020. Uusi kausi tuo mukanaan mm. tanssikoulun talvinäytökset Porin teatteriin 15.-16.11, jossa kaikki koulumme oppilaat pääsevät lavalle esiintymään. Lisäksi koulussamme aloittaa uusi erikoiskoulutusluokka Galaxy. Olemme lisänneet koulumme aulatiloihin ja pukuhuoneeseen käsidesinfiointi telineet, sekä tehostaneet siivousta. Tuntien välissä opettajat desinfioivat myös tangot, jos niitä tunneilla on käytetty ja toivomme, että oppilaat itse desinfioivat tanssivälineet ja/tai matot niitä käyttäessään. (Desinfiointiin tarkoitetut aineet ja liinat löytyy tanssisalista.) Toivomme että tanssisaleihin ei tulla sairaana ja pidetään huolta hyvästä käsihygieniasta.

Lisäksi koulussamme toimii oppilaiden vanhemmista koostuva tausta yhdistys Tanssiaskel ry. Tanssiaskel ry on Tanssikoulu Tankan kannatusyhdistys. Yhdistys mm. jakaa stipendejä, tukee jäsentensä kilpailumatkoja, sekä tarjoaa kulttuurielämyksiä. Yhdistys kerää varoja jäsenmaksujen lisäksi mm. arpa- ja ruusumyynnillä.

Tanssiaskeleen toimintaa voitte tutustua lisää nettisivuilta https://tanssikoulutankka.fi/tanssiaskelry/. Tervetuloa mukaan toimintaan! Jäsenenä olet mukana tukemassa nuorten tanssiharrastusta.

Terveisin tanssikoulun henkilökunta!